Xiaomi Mi Note 10 128/6

کد محصول : 1917

نام برند : xiaomi


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 18 ماهه شرکتی عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

نقد و بررسی Mi Note 10؛ بی‌نظیر در قیمت و امکانات

 


شیائومی، شرکتی است که قصد دارد محصولاتی با ارزش بسیار بالا و با قیمت‌های رقابتی مناسب ارائه دهد. از گوشی‌های هوشمند خود گرفته تا انواع گجت‌ها، شیائومی با تعهد به حداکثر ۵٪ حاشیه سود، نسبت قیمت به عملکرد را تا حد قابل توجهی پایین آورده است. با Mi Note 10، این شرکت بار دیگر مرزهای امکانات فوق العاده در یک گوشی هوشمند را درنوردیده است. این گوشی چندین مشخصات شگفت‌انگیز را ارائه می‌دهد که امروز در کمتر اسمارتفونی می‌توان یافت.

شیائومی قصد دارد Mi Note 10 به عنوان یک دستگاه متمرکز بر عکاسی معرفی نماید. این محصول اولین گوشی هوشمندست که دارای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن چهار دوربین دیگر را در قسمت پشتی وجود دارد که دارای فاصله کانونی متنوعی است. ویژگی مهم دیگر Mi Note 10 باتری بسیار با ظرفیت زیاد ۵۲۶۰ میلی‌آمپری ست که به معنای عمر باتری فوق العاده عالی است، به خصوص وقتی که با تراشه میان‌رده Snapdragon 730G همراه شده، باعث می‌شود Mi Note 10 دارای قیمت رقابتی خوبی باشد.

آنچه در جعبه است:

گوشی
شارژ ۳۰واتی
کابل USB-A به USB-C
کیس
دفترچه راهنما
Mi Note 10 از شارژر ۳۰واتی بهره می‌برد، بنابراین به سرعت شارژ می‌شود. گوشی مشکی با کیس سیاه همراه است. نسخه سبز رنگ نیز همین‌گونه است، اما اگر مدل سفید را خریداری می‌کنید یک کیس شفاف خواهید داشت. علاوه بر این هدفون در جعبه وجود ندارد.

x

 

باتری:

Xiaomi Mi Note 10 یک گوشی خوش ساخت است که دارای لبه‌های شیشه‌ای خمیده و قاب آلومینیومی محکم است. اگرچه به خوبی ساخته شده، طراحی آن آنچنان قابل توجه نیست. گفته می‌شود شیائومی بیشتر در مورد ویژگی‌های فنی و نرم افزار کار می‌کند و توجه کمتری به طراحی دارد.

Mi Note 10 دارای صفحه نمایش نسبتاً بزرگ ۶٫۴۷ اینچ با کیفیت Full HD + است. در قسمت پایین نمایشگر یک حاشیه باریک و ناچ قطره‌ای در قسمت بالای آن قرار دارد. در لبه بالایی بلندگو وجود دارد. همه دکمه‌ها در سمت راست گوشی قرار دارند. در بالای سمت راست یک راکر صدا وجود دارد که یک دکمه پاور به طور مستقیم در زیر آن قرار دارد.

نقد و بررسی Mi Note 10؛ بی‌رقیب در قیمت و امکانات!

در پایین، درگاه سیم کارت را پیدا خواهید کرد. این دستگاه از microSD پشتیبانی نمی‌کند. در قسمت زیرین گوشی درگاه USB-C، بلندگوها، میکروفون و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری قابل مشاهده است. در قسمت بالای گوشی یک میکروفون دیگر و یک بلستر IR وجود دارد. قسمت پشتی این گوشی طراحی تمیز دارد که دارای انعکاس جالبی بوده و البته جای اثرانگشت روی آن باقی خواهد ماند.

نقد و بررسی Mi Note 10؛ بی‌رقیب در قیمت و امکانات!

در سمت چپ، پنج دوربین را در یک خط مستقیم در لبه پیدا خواهید کرد. در سمت راست دوربین‌ها، چهار فلش مختلف وجود دارد. شیشه صفحه نمایش و قسمت پشتی این گوشی با پوشش Gorilla Glass 5 محافظت می‌گردد.

نمایشگر:

Mi Note 10 از پنل Full HD + استفاده می‌کند که مانند پنل  OnePlus 7T بسیار عالی به نظر می‌رسد. این پنل AMOLED است، بنابراین دارای رنگ سیاه عمیق با نسبت کنتراست ۴۰۰۰۰۰: ۱ است. حداکثر میزان روشنایی آن در حدود ۴۲۲ نیت است، با وجود آنکه به اندازه سایر گوشی‌ها روشن نیست، اما در زیر نور خورشید کاملاً خواناست. حسگر اثر انگشت زیرصفحه نمایش با سرعت و دقت کار می‌کند زیرا شیائومی اندازه حسگر را افزایش داده است.

 

 

 

عملکرد:

با وجود اینکه Mi Note 10 از پردازنده پرچمدار Qualcomm استفاده نمی‌کند، اما عملکرد مناسبی دارد. Qualcomm Snapdragon 730G از پردازنده های استاندارد کوالکام است و ۱۵٪ عملکرد بهتر گرافیکی را در برابر چیپستی چون اسنپدراگون ۷۳۰ به همراه دارد. در استفاده روزانه، متوجه هیچگونه لگ و تأخیری نخواهید شد.

یک نکته جالب اینکه در Geekbench امتیاز تک هسته‌ای از ۲٫۵۳۵ و امتیاز چند هسته‌ای ۶،۸۲۱ در مقابل امتیازات ۲،۵۵۰ و ۶،۹۴۸  Mi 9T کسب کرده و در کمال تعجب در این آزمون برنده شد.


باتری:

Xiaomi Mi Note 10 به یک باتری بزرگ ۵۲۶۰ به عنوان منبع تغذیه تکیه می‌کند، بنابراین این امر حس می‌شود که عمر باتری بسیار عالی است. همچنین اسنپدراگون ۷۳۰جی از لحاظ مصرف انرژی نسبت به Snapdragon 855 بسیار کارآمدتر است و باعث افزایش عمر باتری می‌شود.

 

به طور متوسط روزانه، حدود هفت ساعت و نیم ساعت نمایش فیلم را پشتیبانی می‌کند که در مقایسه باOnePlus 7T به طور متوسط حدود پنج ساعت و نیم است بسیار عالی عمل می‌کند. Mi Note 10 همچنین از یک شارژر ۳۰واتی بهره می‌برد و در یک ساعت و شش دقیقه ۱۰۰٪ شارژ می‌شود.

دوربین:
 

در Mi Note 10 پنج دوربین روی قاب پشتی گوشی قرار دارد که بی‌شک جذاب‌ترین بخش مربوط به این گوشی نیز هست. دوربین اصلی ۱۰۸مگاپیکسلی دارای اندازه سنسور ۱/۱٫۳۳ اینچ است این امر به گوشی اجازه می‌دهد تا برای در محیط کم نور کارایی مناسبی را ارائه دهد.

 

در زیر لنز اصلی، یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابری برای ثبت تصاویر پرتره پیدا خواهید کرد البته این لنز تثبیت کننده نوری ندارد. با این حال، در لنزهای زیر آن این امکان وجود دارد.

 

یک لنز تله فوتو ۵ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری، یک لنز اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو مستقل برای ثبت تصاویر از فاصله‌ی ۱٫۵ سانتی‌متری سوژه نیز در این گوشی استفاده شده است. شیائومی ادعا می‌کند این لنز اولین بار در یگ گوشی هوشمند بکار رفته است.

یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در بریدگی بالای نمایشگر آن قرار گرفته است که به طور کلی بسیار خوب عمل کرده و تصاویر باکیفیت، نرم و طبیعی را ثبت می‌کند.

 

در Mi Note 10 همچنین  Night Mode 2.0 نیز پیش‌بینی شده که می‌تواند به جای عکس‌هایی با فایل JPEG، فایل‌های خام RAW تولید کند تا بتوانید جزئیات و محدوده دینامیکی بهتری داشته باشید.

 

در مورد کیفیت تصویر باید گفت که مشخصات رنگی مطلوبی دارند که بیش از حد اشباع نشده و بیش از حد تشدید نمی‌شوند و تضاد زیادی ندارند. در حالت پرتره، جدایی سوژه از پس‌زمینه به خوبی مشهود است. با این وجود تصاویر کمی تیز به نظر می‌رسند اما به طور کلی خوشایند است.

 

نرم افزار:
 

می نوت ۱۰،  MIUI 11.0.3.0 را اجرا می‌کند که مبتنی بر Android 9 Pie است.  رابط کاربری زیبا و بسیار کارآمد است که در مورد آن در مقاله ” هر آنچه باید راجع به MIUI 11 بدانید! ” توضیح مفصل داده‌ایم.

شیائومی ویژگی انتقال فایل جدیدی به نام Mi Drop را اضافه کرده است که بسیار گسترده‌تر از AirDrop اپل است. گفته می‌شود، این قابلیت بصورت بومی با تلفن های Oppo و Vivo کار می‌کند، به این معنی که سازگاری بالقوه آن بسیار گسترده‌تر از آیفون است.

صدا:
Mi Note 10 دارای یک بلندگو است که صدای کمتری نسبت به بلندگوهای استریو ارائه می‌دهد اما قابل قبول است. جک هدفون یک امتیاز عالی است. بهانه‌ای که اکثر تولید کنندگان برای نادیده گرفتن جک هدفون دارند این است که به دنبال ایجاد فضای مناسب برای باتری بزرگتر هستند، اما شیائومی ثابت کرده که بهانه درستی نیست. اگر شیائومی می‌تواند یک باتری ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعتی را در بدنه نازک قرار دهد و یک جک هدفون را اضافه کند، تولید کنندگان دیگر نیز می‌توانند همین کار را انجام دهند

نتیجه:
 

Mi Note 10با قیمت ۵۵۰ یورو (۶۱۰ دلار)، ارزش خرید را دارد. Xiaomi Mi Note 10 اولین گوشی با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اگر در خرید گوشی عمر باتری، تطبیق‌پذیری دوربین با شرایط نوری مختلف و موارد اضافی مانند جک هدفون و بلستر IR برای شما مهم است، پیدا کردن و خرید گوشی هوشمند با این قیمت کار سختی است.

 

 

  • مشخصات کلي : ابعاد 157.8 در 74.2 در 9.7 میلی‌متر وزن 208 گرم ساخت پشت و جلو از جنس شیشه (گوریلا گلس 5)، فریم آلومینیومی سیم‌کارت دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by))
  • صفحه نمایش : نوع Super AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ سایز 6.47 اینچ (~87.8% نسبت نمایشگر به بدنه) رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، 19.5:9 (~398 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 - پوشش فضای DCI-P3 - HDR10
  • حافظه : درگاه حافظه خیر حافظه داخلی 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم
  • شبکه های ارتباطی : اتصالات شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات بلوتوث 5.0، A2DP، LE، aptX HD GPS بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS NFC بله رادیو رادیو اف‌ام USB 2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل
  • دوربین : اصلی 108 مگاپیکسل (25 میلی‌متری، 1/1.33 اینچ سایز سنسور، فوکوس لیزی، OIS، f/1.7) و 5 مگاپیکسل (تله‌فوتو، بزرگ‌نمایی اپتیکال 5 برابری، فوکوس لیزی، f/2.0) و 12 مگاپیکسل (50 میلی‌متری، 1/2.55 اینچ سایز سنسور، بزرگ‌نمایی اپتیکال 2 برابری، f/2.0) و 20 مگاپیکسل (اولتراواید، 13 میلی‌متری، 1/2.8 اینچ سایز سنسور) و 2 مگاپیکسل (دوربین مخصوص مایکرو، 1/5 اینچ سایز سنسور) قابلیت‌ها HDR ویدیو 2160p@30fps، 1080p@30/60/120/240fps، 720p@960fps سلفی 32 مگاپیکسل، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.0)
  • پردازنده : سیستم‌عامل اندروید 9.0 (پای); MIUI 11 تراشه Qualcomm SDM730 Snapdragon 730G پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای (دو هسته 2.2 گیگاهرتز Kryo 470 Gold و شش هسته 1.8 گیگاهرتز Kryo 470 Silver) پردازنده گرافیکی Adreno 618
  • صدا : جک ۳.۵ میلی‌متری بله 24 بیت / 192 کیلوهرتز
  • سایر مشخصات : .باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5260 میلی آمپر ساعت شارژر شارژ سریع 30 واتی (100 درصد در 65 دقیقه) USB Power Delivery.حسگرها حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر، اپتیکال)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما...

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته