قوانین و مقررات


ضوابط کلي:
1) کاربر موظف مي‌باشد تا در هنگام ثبت‌نام و درخواست، کليه مشخصات خود را منطبق با کارت ملي وارد نمايد و کليه فيلدهاي مربوط به مشخصات واطلاعات تحويل گيرنده از جمله نام و نام خانوادگي، شماره تماس، آدرس، کدپستي و شماره موبايل مي‌بايست کامل و صحيح وارد شوند.
2) هر کاربر تنها مجاز به سفارش يک عدد تلفن همراه و يا هر محصول ديگري مي‌باشد و فروش عمده از طريق اين وب‌سايت امکان‌پذير نيست.
3) در خريدهاي آنلاين، ارائه تصوير کارت ملي جهت مطابقت با نام واريزکننده مبلغ الزامي مي‌باشد.مغايرت نام واريز کننده با نام سفارش دهنده،موجب ابطال سفارش خواهد شد و وجه واريزي با هماهنگي مراجع قضايي، فقط به حساب مبدا عودت مي‌گردد.
4) در خريدهاي تلفني، کليه موارد مشروح در ماده 3 رعايت شده و ارائه اصل کارت ملي هنگام تحويل کالا الزامي مي‌باشد.
5) هنگام تکميل پروفايل و ثبت‌نام، کاربر بايد شماره حساب و نام بانک خود را  در قسمت اطلاعات بيشتر ذکر نمايد تا در صورت بروز مشکل، عودت وجه صورت پذيرد.(در خصوص افراد زير 18 سال فاقد کارت بانکي، شماره کارت يکي از والدين ايشان با اولويت پدر، کفايت ميکند)
6) موجودي و يا عدم موجودي کالا در انبار بابست موبايل با توجه به نوسانات قيمت و امتناع برخي تامين کنندگان از فروش کالا متغير بوده و ممکن است موجودي انبار، پيش از خريد مشتري در سايت به پايان رسيده باشد و اطلاعات مربوط به موجودي و يا قيمت هاي محصول، بروز رساني نشده باشند. در نتيجه، مشتري حق هرگونه اعتراض درباره اين موضوع را از خود سلب نموده و در صورت عدم موجودي کالا، مبلغ پرداختي، به حساب مبدا سفارش دهنده پس از احراز هويت، عودت مي گردد.
7) حداقل مدت زمان اقدام جهت ارسال کالاي درخواستي، 24ساعت و حداکثر 3 روز کاري پس از ثبت سفارش و تاييديه مالي مي‌باشد. به طبع، تعطيلات رسمي و تعطيلات پايان هفته به عنوان روز کاري محاسبه نخواهد شد.
8) خريدار موظف است تا پس از دريافت گوشي خريداري شده، حداکثر ظرف مدت 24 ساعت،بعد از ریجستری نسبت به انتقال مالکيت يا فعالسازي با کد اعلام شده اقدام نمايد. بديهي است در صورت عدم ثبت به موقع، بابست موبايل هيچگونه مسئوليتي در قبال فعالسازي نخواهد داشت.
9) فروش کالا به اتباع بيگانه بدليل عدم امکان احراز هويت، امکانپذير نمي باشد.
 

بابست ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد.مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و بابست تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

همچنین بابست ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

 همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، بابست می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند.

بابست همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی بابست و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.

بابست برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

 

شرایط عودت کالا در طی گارانتی 7 روز بازگشت


شرایط بازگشت کالاهای دیجیتال و الکترونیک (فاقد گارانتی شرکتی)


یکی از مهمترین شرایط بازگشت کالا این است که وجود هر گونه مغایرت در مشخصات فنی محصول دریافتی می بایست نهایت ظرف کمتر از 24 ساعت پس از دریافت کالا به اطلاع پشتیبانی بابست رسانیده شود.
لطفا دقت بفرمایید تصاویر موجود در سایت بابست ، ممکن است تصویر واقعی محصول ارسالی نبوده و تفاوت های از نظر ظاهر با محصول ارسالی برای شما داشته باشد. شایان ذکر است تصاویر محصولات موجود در سایت به منظور ذهنیت سازی نسبی خریداران عزیز در جهت تسهیل خرید صورت گرفته و عودت یک محصول با استناد به تصویر موجود محصول در سایت، قابل پیگیری نمی باشد. همچنین گارانتی 7 روز بازگشت برای کالاهای بدون گارانتی شرکتی بوده و خدمات کالاهای گارانتی دار، تماما به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.- برچسب‌زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.


اطلاع رسانی خریدار می تواند به کمک یکی از سه شکل زیر انجام شود. :

ارسال ایمیل به آدرس info@babest.ir
تماس در طی ساعات 10-14 و 18-21 هر روز کاری با شماره پشتیبانی (32337062-071 / 09011067878)  و ثبت مشکل در سیستم
مراجعه حضوری به آدرس دفتر پشتیبانی بابست واقع در شیراز ، خیابان داریوش پاساژ تجاری شهر فاز 2 ،طبقه اول پلاک 29 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود !

انصراف از خرید توسط مشتری میبایست هر چه سریعتر به پشتیبانی اطلاع رسانی شده ، تا از ارسال کالا جلوگیری شود و در صورتیکه اطلاع رسانی بعد از ارسال کالا انجام شده باشد، کلیه هزینه های پستی(ارسال+برگشت+بسته بندی) از مشتری اخذ شده و البته در حال حاضر به دلیل نواسانات شدید نرخ ارز، بهای کالای مذکور بنا به قیمت روز توسط فروشگاه محاسبه شده و مابقی وجه سفارش به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد.
حداکثر زمان انصراف از خرید 1 روز پس از دریافت کالا می باشد که مبنای زمان دریافت کالا نیز زمان اعلامی شرکت پست(سایت پست) بوده و دراین حالت شرایط بازگرداندن کالای مربوطه در صورتیست که:
کالا تماما در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و هیچگونه استفاده ای از آن نشده باشد.

توجه : هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.