Xiaomi Redmi 8A Pro

کد محصول : 1876

نام برند : xiaomi


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت (ریجسترشده) عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

شیائومی ردمی 8 ای پرو

 


شیائومی ردمی 8 ای پرو معرفی شد و به زودی عرضه خواهد شد . این گوشی تغییراتی نسبت به شیائومی ردمی 8 ای داشته است که در ادامه مشخصات این گوشی را میتوانید مشاهده کنید .

درباره شیائومی :
شیائومی تا امروز توانسته است موفقیت خود را در تولید گوشی های هوشمند به رخ رقبای خود بکشد که رفته رفته نیز طرفداران بسیاری در حال مهاجرت از سامسونگ و هوآوی به شیائومی هستند.

ردمی 8A پرو شیائومی برای نمایش محتوای بصری از صفحه‌نمایشی ۶/۲۲ اینچ با وضوح HD پلاس و پنل LCD بهره می‌گیرد که توسط شیشه‌ی گوریلا گلس ۵ از آن محافظت می‌شود. در بخش بالایی نمایشگر شاهد بریدگی قطره‌ای‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی هستیم.

گوشی اقتصادی جدید چینی‌ها برای پردازش کارهای مختلف متکی‌بر تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۹ کوالکام است و از ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌گیرد. کاربر در صورت تمایل می‌تواند حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی را از طریق کارت میکرو SD ارتقاء دهد. ردمی 8A پرو افزون بر جایگاه ویژه برای کارت میکرو SD، دو جایگاه برای سیم‌کارت دارد. ردمی 8A دوال نیز از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، اما اگر از کارت میکرو SD استفاده کنید، امکان بهره‌گیری از سیم‌کارت دوم وجود نخواهد داشت.

ظیفه تأمین انرژی دستگاه به عهده باتری قدرتمند 5,000 میلی‌آمپری است که از شارژر سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. شیائومی با توجه به ظرفیت بالای باتری، از درگاه USB-C در این گوشی استفاده کرده است، اما متأسفانه در جعبه فقط یک شارژر 10 وات وجود دارد.

در مورد ابعاد گوشی باید بگوییم که طول و عرض دستگاه برابر 156.5 در 75.4 میلی‌متر بوده و ضخامت آن به 9.4 میلی‌متر می‌رسد. همچنین، ردمی 8 ای پرو دارای پوشش P2i برای محافظت در مقابل نفوذ قطرات آب و مایعات است. طراحی بافت‌دار پشت گوشی به این معنی است که Redmi 8A Pro بعید است از دستان شما لیز بخورد. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در پایین دستگاه به چشم می‌خورد.

  • مشخصات کلی :

    شبکه های ارتباطی 2G, 3G, 4G, WIFI / وای فای
    دوربین اصلی 13 مگاپیکسل +2 مگاپیکسل
     سیستم عامل Android 9.0
     ویژگی های دیگر OTG, باتری 5000 میلی آمپر, بدنه مقاوم, پشتیبانی از Type C, پشتیبانی از کارت حافظه, حسگر اثرانگشت, دارای دوربین دوگانه, سنسور تشخیص چهره, طراحی مناسب بانوان, فبلت, مناسب بازی, مناسب عکاسی
    حافظه اجرایی (رم) 2 گیگابایت, 3 گیگابایت
    حافظه داخلی 32 گیگابایت
    سایز صفحه نمایش 6.22 اینچ
    دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
    تعداد سیم کارت دو سیم کارت
    چیپست Qualcomm SDM439 Snapdragon 439 (12 nm)
    پردازنده : Octa-core (4×1.95 GHz Cortex-A53 & 4×1.45 GHz Cortex A53)
    بر اساس رنگ آبی, سفید, مشکی

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته