Sony Xperia L3

کد محصول : 1730

نام برند : SONY


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

طراحی گوشی اکسپریا L3 شبیه به پسرعموهای حرفه‌ای‌ترش است که پیش‌تر معرفی شدند. البته، زبان طراحی همیشگی سونی یعنی حاشیه‌های زیاد بالا و پایین‌تر نمایشگر، در محصول جدید نیز به چشم می‌خورند. درواقع، طراحی حاشیه‌های صفحه‌نمایش ۵.۷ اینجی LCD با نسبت تصیر ۱۸:۹، شبیه به محصولی از سال ۲۰۱۶ است، اما به‌راحتی در دست جای می‌گیرد. البته، به‌خاطر ارتفاع تقریبا زیاد، حمل آن در جیب شلوار احتمالا راحت نخواهد بود. نکته‌ی مفید دیگر در طراحی پنل جلویی Xperia L3، استفاده از پوشش گوریلا گلس نسخه‌ی ۵ است. طراحی پنل پشتی نوآوری خاصی ندارد. آن‌ها دوربین دوگانه‌ی خود را در گوشه‌ی بالایی جانمایی کرده‌اند و پنل نیز طراحی تقریبا صاف و عادی دارد. اگرچه طراحی دوربین، به‌صورت دوگانه انجام شد، اما یکی از لنزها، رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارد و تنها برای افزودن عمیق به تصاویر مفید خواهد بود. به‌بیان دیگر، کاربر با بهره‌گیری از لنز دوم، تصاویر پرتره‌ی بهتری را با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی ثبت خواهد کرد. دوربین سلفی Xperia L3 نیز لنز ۸ مگاپیکسلی دارد.

Sony Xperia L3​​

حسگر اثر انگشت در گوشی پایین‌رده‌ی سونی، درکنار دستگاه قرار دارد. در آن موقعیت، انگشت شست کاربر به‌راحتی روی حسگر قرار می‌گیرد. انتخاب دیگر سونی در آن بخش، مجزا کردن حسگر اثر انگشت از دکمه‌ی پاور گوشی است که امکان چک کردن اعلان‌ها را بدون باز کردن قفل گوشی به کاربر می‌دهد. البته، کاربردی بودن این طراحی، سؤال‌برانگیز خواهد بود. قطعات داخلی اکسپریا، تاحدودی پیرو طراحی ابتدایی بدنه‌ی آن هستند. قلب تپنده‌ی گوشی جدید سونی، پردازند‌ه‌ی مدیاتک P22 است که تقریبا برابر با پردازنده‌ی میان‌رده‌ی کوالکام Snapdragon 625 خواهد بود. پردازنده‌ی مذکور، توانایی اجرای مناسب کارهای روزمره را دارد، اما در وظایف سنگین نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت. باتوجه‌به اینکه سونی، گوشی جدید اقتصادی خود را با شعار تمرکز بر سرگرمی معرفی کرد؛ پردازنده‌ی استفاده‌شده در آن، معقول به نظر می‌رسد. البته تا زمانی‌که تعریف کاربر از سرگرمی، اجرای بازی‌های سنگین سه‌بعدی نباشد. درواقع تا زمانی‌که شما تنها به تماشای ویدئیا گوشی دادن به موسیقی در گوشی هوشمند بپردازید، اکسپریا L3 انتخاب مناسبی خواهد بود.

باتری استفاده‌شده در سونی اکسپریا L3، ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که باتوجه‌به صفحه‌نمایش تقریبا کوچک آن، احتمالا شارژدهی مناسبی به کاربر خواهد داشت. برای حفظ سلامت باتری نیز از فناوری Xperia Adaptive Charge استفاده می‌شود که نرخ شارژ باتری را کنترل می‌کند. گوشی اقتصادی سونی از فناوری شارژ USB Power Delivery نیز پشتیبانی می‌کند که شبیه به Fast Charge شرکت کوالکام است. اگرچه مشخصات فنی L3 آن‌چنان حرفه‌ای نبودند، اما به‌معنای غیر قابل قبول نبودن آن گوشی نیز نیستند. البته، این تصور در بخش نرم‌افزار کمی تغییر می‌کند. اولین نکته‌ی شوکه‌کننده آن است که سونی، گوشی جدید و مخصوص سال ۲۰۱۹ خود را با اندروید قدیمی ۸ اوریو عرضه خواهد کرد. یعنی حتی نسخه‌ی کمی به‌روزتر یعنی ۸.۱ نیز در L3 گنجانده نشده است. کارشناسان می‌گویند برند ژاپنی هیچ توجیهی برای انتخاب این نسخه ازسیستم‌عامل ندارد. درواقع، رخداد فوق یک شوک عجیب برای علاقه‌مندان به نرم‌افزار در اکوسیستم اندرویدی خواهد بود که حجم زیادی از آن‌ها را نیز تشکیل می‌دهند. 

 

 

 

 

 

 

 

در حال بروزرسانی ....

 

 

 

 

 

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته