Huawei Watch Magic

کد محصول : 1588

نام برند : Huawei


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت در صورت اشکال فنی عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

آنر واچ مجیک ساعتی هوشمند با نمایشگر AMOLED است که در حقیقت نسخه‌ی کوچک‌تر هواوی واچ GT به‌شمار می‌آید و می‌تواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان باشد. به‌دنبال معرفی واچ جی‌تی توسط هواوی، آنر نیز به‌صورت رسمی از ساعت هوشمند جدید خود به‌نامآنر واچ مجیک رونمایی کرد؛ این ساعت که از سیستم‌عامل اختصاصی LiteOS استفاده می‌کند، کوچک‌تر از واچ جی‌تی هواوی است و نسبت به آن، امکانات کمتری دارد؛ همین موارد، آنر واچ مجیک را به یک ساعت مقرون‌به‌صرفه تبدیل کرده است.

علاوه بر این‌ها، در نمایشگر هر دو ساعت شاهد تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ هستیم. باتری واچ مجیک دارای ظرفیت ۱۷۸ میلی‌آمپر ساعت است؛ این باتری می‌تواند برای انجام کارهای معمولی، تا یک هفته دوام بیاورد (گفتنی است که Watch GT از باتری ۴۲۰ میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند است). این ساعت هوشمند جدید در مقابل نفوذ آب تا فشار پنج اتمسفر مقاوم است و این یعنی کاربر می‌تواند به‌هنگام شنا کردن، آن را به دست خود ببندد.

به‌علاوه، آنر واچ مجیک به حسگر سنجش ضربان قلب هم مجهز شده است و از موقعیت‌یاب‌های پیشرفته نظیر GLONASS ،GPS و Galileo بهره می‌برد؛ در ضمن این ساعت از Huawei Pay هم پشتیبانی می‌کند. ساعت جدید آنر تنها ۹.۸ میلی‌متر قطر دارد، بدنه‌‌اش از جنس فولاد ضد زنگ ۳۱۶L و پلاستیک است و در آن هیچ‌گونه سرامیکی دیده نمی‌شود. همچنین این ساعت هوشمند از اکثر بندهای QuickFit هم پشتیبانی می‌کند.

فروش ساعت آنر واچ مجیک از ساعاتی دیگر در چین با قیمت ۹۰۰ یوان (۱۲۹ دلار) آغاز خواهد شد که بسیار پایین‌تر از قیمت ۱۳۰۰ یوانی (۱۸۷ دلاری) واچ GT هواوی است، از آنجا که هم‌اکنون پوشیدنی هوشمند Huawei با برچسب قیمتی ۲۰۰ یورو در اروپا به‌فروش می‌رسد؛ بنابراین می‌توان قیمت حدودی آنر واچ مجیک را در صورت عرضه در قاره‌ی سبز، معادل ۱۵۰ یورو برآورد کرد. ساعت هوشمند آنر در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. البته یک نسخه‌ی ویژه از این ساعت نیز قرار است با رنگ خاکستری به فروش برسد.

 

  • مشخصات کلي : .سیستم‌عامل - سیستم عامل اختصاصی LiteOS - سازگار با اندروید 4.4 و iOS 9.0 و نسخه‌های بالاتر تراشه ARM M4.ابعاد 42.8 در 42.8 در 9.8 میلی‌متر وزن 32.5 گرم سیم‌کارت ندارد بدنه از جنس پلاستیک و فلز
  • صفحه نمایش : نوع AMOLED سایز 1.2 اینچ رزولوشن 390 در 390 پیکسل (326 پیکسل در هر اینچ) پشتیبانی از تاچ و اسلاید
  • حافظه : حافظه داخلی 128 مگابایت
  • شبکه های ارتباطی : بلوتوث بلوتوث 4.2، BLE GPS دارد NFC دارد
  • امکانات نرم افزاری : حسگرها شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مغناطیس سنج، حسگر اپتیکال ضربان قلب، سنسور نور محیط
  • سایر مشخصات : ..باتری - باتری با ظرفیت 178 میلی‌آمپر ساعت - شارژ کامل در دو ساعت

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته