Nokia 106 2018

کد محصول : 1587

نام برند : Nokia


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری شده عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

نوکیا ۱۰۶ (Nokia 106) جدیدترین دستپخت HMD برای رده ای است که هر وقت به آن فکر کنید بی اختیار همچنان نام نوکیا به ذهن شما می رسد.با نمایشگر ۱.۸ اینچی و رزلوشن ۱۶۰ در ۱۲۰ پیکسل ارایه می شود که حافظه داخلی ۴ مگابایت و حافظه رم ۴ مگابایتی آن شاید اصلا برای شما معنی نداشته باشد! از جمله ویژگی های تبلیغاتی نوکیا ۱۰۶ می توان به توانایی ذخیره ۲۰۰۰ مخاطب و ۵۰۰ پیامک اشاره کرد. در روزگاری که حتی ۱۰ گیگابایت حافظه رم ما را به وجد نمی آورد، این مشخصات برای نوکیا ۱۰۶ تلنگری به ذهن ما می زند و زمانی که من علاقه مند به دنیای موبایل شدم را یادآور می شود.

چیپست نوکیا ۱۰۶ (Nokia 106) ساخت مدیاتک و مدل MTK 6261D است. وزن این موبایل ساده نوکیا ۷۰ گرم است و باتری ۸۰۰ میلی آمپری آن با شعار “مکالمه از طلوع تا غروب” بازاریابی می شود. خوشبختانه نوکیا ۱۰۶ با پورت Micro USB شارژ می شود و جک ۳.۵ میلی متری برای آن در نظر گرفته شده است. نوکیا ۱۰۶ همچنین رادیو دارد! عمر باتری نوکیا ۱۰۶ برابر تقریبا ۲۲ روز (دقیقا ۲۱.۹ روز) آماده به کار بودن است. مدت ۱۵.۷ ساعت عمر باتری است و اگر بخواهید روی نوکیا ۱۰۶ رادیو را گوش کنید، عمر باتری ۳۶ ساعت خواهد بود.

 

نوکیا ۱۰۶

 

  • مشخصات کلي : .تراشه Mediatek MT6261D.ابعاد 111.2 در 49.5 در 14.4 میلی‌متر وزن 70.2 گرم ساخت بدنه از جنس پلاستیک چراغ‌قوه سیم‌کارت دو سیم‌کارته (سیم‌کارت مینی، همزمان یکی فعال)
  • صفحه نمایش : نوع - TFT - 65K رنگ سایز 1.8 اینچ (~18.2% نسبت نمایشگر به بدنه) رزولوشن 120 در 160 پیکسل، 4:3 (~111 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
  • حافظه : درگاه حافظه ندارد حافظه داخلی 4 مگابایت، 4 مگابایت رم
  • شبکه های ارتباطی : شبکه بی‌سیم ندارد بلوتوث ندارد GPS ندارد رادیو رادیو اف‌ام USB microUSB 2.0 (فقط برای شارژ)
  • صدا : جک ۳.۵ میلی‌متری TBC
  • سایر مشخصات : .فناوری GSM. باتری قابل تعویض از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 800 میلی آمپر ساعت

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته