Cat B100

کد محصول : 1555

نام برند : caterpillar


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری شده عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

طراحی و ساخت:

این گوشی بسیار سنگین و پوشیده از دکمه است و برخلاف CAT B15 از Wi-Fi پشتیبانی نمی کند. زیرا این گوشی برخلاف گوشی عنوان شده یک گوشی هوشمند نیست ولی عملکرد بسیار بهتری دارد. صفحه نمایش های لمسی بزرگ در مقابل ضربه و ترک خوردگی بسیار حساس هستند و کار با آنها هنگامی که دستانتان خیس است و یا دستکش پوشیده اید بسیار سخت است ولی کلیدهای بزرگ این گوشی به شما این اجازه را می دهد که با دستکش و یا دست خیس هم از آنها استفاده کنید و صفحه نمایش 2.2 اینچی آن نیز از جنس شیشه سخت می باشد. قسمت های پلاستیکی این گوشی توسط لاستیک پوشانده شده است و علاوه بر بالابردن مقاومت گوشی، کنترل آن را نیز آسان تر کرده است. این گوشی محکم تر از Samsung Solid Immerse می باشد و وزن بسیار بالایی (136 گرم) نیز دارد.

 

قابلیت ها:

این گوشی از ابتدایی ترین سیستم عامل و پردازنده استفاده می کند و کمپانیCaterpillar  فقط برنامه های ضروری ای که در یک محوطه ساختمان سازی و یا در طبیعت به آن نیاز دارید را در این گوشی قرار داده است. این برنامه ها شامل GPS، Google Maps، ایمیل و دسترسی ابتدایی به اینترنت می باشد. همچنین چند بازی بسیار قدیمی نیز در این گوشی وجود دارد. حافظه این گوشی فقط 50 مگابایت می باشد و فقط حدود 3 عدد آهنگ و تعداد کمی عکس را می تواند نگه داری کند. ما برای تست اسپیکرهای این گوشی یک حافظه Micro-SD را به آن اضافه کردیم که مشخص شد اسپیکرهای این گوشی بسیار قوی هستند و برای کاربرانی که در محیط های پر سر و صدا مانند محوطه های ساختمانی از آن استفاده می کنند بسیار مناسب است. همچنین میکروفون این گوشی نیز قابلیت کاهش نویز دارد.

 

صفحه نمایش و دوربین:

همانطور که انتظار می رود این گوشی از یک صفحه نمایش کوچک 2.2 اینچی استفاده می کند و در مقایسه با گوشی های امروزی رزولوشن بسیار پائینی نیز دارد(240 در 320). این صفحه نمایش کمک بسیار بزرگی به عمر باتری می کند. همچنین در روی صفحه اصلی این گوشی نیز 9 آیکون وجود دارد. دوربین اصلی این گوشی فقط 3 مگاپیکسل می باشد، ولی برای ثبت لحظات کلیدی مسافرتتان کیفیت مناسبی دارد. متاسفانه کیفیت ویدئوهای این دوربین چندان خوب نیست و برای ثبت خاطرات اصلا مناسب نمی باشد.

 

عملکرد:

در مقایسه با گوشی هایی مانند Sony Xperia Z و Panasonic Eluga این گوشی واقعا کسل کننده است، اما این گوشی ها استاندارد IP55 را دارند و کاملا ضدآب نمی باشند، ولی CAT B100 توانست بدون هیچ مشکلی به صورت کامل در زیر آب و زیر برف قرار گیرد. همچنین این گوشی توانست بدون هیچ خراشی از تست افتادن روی سنگ بیرون بیاید و هیچ گونه گرد و خاکی هم نتوانست به آن وارد شود. که البته از استاندارد IP67 این گوشی انتظاری جز این نمی رود.

 

باتری:

باتری برای گوشی هایی که قرار است در محیط کار و یا در طبیعت و مسافرت استفاده شوند یک امر مهم است. باتری این گوشی دو روز کامل دوام بیاورد که بسیار عالی است. البته بدون صفحه نمایش لمسی، پردازنده قوی، Wi-Fi و دیگر امکاناتی که گوشی های هوشمند دارد این امر زیاد هم عجیب نیست.

  • مشخصات کلي : .تراشه Mediatek MT6276W.ابعاد 123 × 56 × 17.5 میلی‌متر (4.84 × 2.20 × 0.69 اینچ) وزن 136 گرم (4.80 انس) - گواهی IP67 - گرد و خاک و water proof (تا عمق یک متری به مدت ۳۰ دقیقه) - مقاوم در برابر پرتاب از فاصله‌ی تا 1.8m - MIL-STD-810G گواهی - نمک، گرد و خاک، رطوبت، باران، ارتعاش، solar radiation، transport و thermal شوک resistant سیم‌کارت سیم‌کارت مینی
  • صفحه نمایش : نوع TFT سایز 2.2 اینچ (~21.8% نسبت نمایشگر به بدنه) رزولوشن 240 × 320 پیکسل (~182 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
  • حافظه : درگاه حافظه تا 32 گیگابایت (درگاه اختصاصی) حافظه داخلی 128 مگابایت ROM، 64 مگابایت RAM
  • شبکه های ارتباطی : شبکه بی‌سیم ندارد بلوتوث v2.0، A2DP، EDR GPS بله، با A-GPS رادیو رادیو اف‌ام USB microUSB v2.0
  • دوربین : اصلی 3.15 مگاپیکسل قابلیت‌ها برچسب گذاری جغرافیایی ویدیو 320p@30fps سلفی ندارد
  • صدا : جک ۳.۵ میلی‌متری
  • امکانات نرم افزاری : - MP3/AAC+/MP4/H.264 player - عکس viewer
  • سایر مشخصات : .باتری قابل تعویض از نوع لیتیوم یون 1150 میلی آمپر ساعت باتری.فناوری GSM / HSPA

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته