گوشی موبایل هیوندایی مدل H7 دو سیم کارت

کد محصول : 1243

نام برند : HYUNDAI


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی هیوندا عدم موجودی 0 تومان
سفید
گارانتی هیوندا عدم موجودی 0 تومان
رزگلد
گارانتی هیوندا عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

توضیحات

بررسی گوشی موبایل هیوندایی H7 

لذت خوب دیدن تصاویر

یکی از اصلی­ترین اجزای گوشی هوشمند که ما با آن بیشترین ارتباط را داریم صفحه نمایش آن است. هر چه که یک گوشی هوشمند انجام می­دهد در نهایت از طریق نمایشگر آن است که به ما می­رسد، پس صفحه نمایش یک گوشی بسیار مهم است و نقشی اساسی بازی می­کند. گوشی هیوندا اچ7 به دلیل داشتن صفحه نمایشی که از فناوری IPS بهرمند است به یک گوشی بسیار کاربردی و دوست داشتنی تبدیل شده است. نمایشگر 5.5 اینچی این گوشی دارای کیفیت بالایی است که این امکان را می­دهد تا شما بتوانید در آن فیلم تماشا کنید، بازی کنید و یا وب­گردی انجام دهید. کیفیت HD  نمایشگر این گوشی هوشمند و شفافیت آن باعث شده تا در میان گوشی­های هم رده خود از دیگر رقبا بهتر باشد و رضایت مشتری را کسب نماید.

شاتر را لمس کن و خاطرات را ثبت

همه ما زمانی که با یک منظره زیبا رو به رو میشویم دوست داریم آن تصویر را ثبت کنیم و بعدها دوباره آن را تماشا کنیم. دوربین­های با کیفیت گوشی Hyundai H7 به شما این امکان را می­دهند تا همه آن مناظر زیبا را ثبت کنید و از دیدن دوباره آنها لذت ببرید. دوربین پشت 13 مگاپیکسلی این گوشی عکس­ها را با جزئیات بالا و شفاف ثبت می­کند تا شما از دیدن چندباره آنها خسته نشوید. حتی اگر اهل سلفی گرفتن هم باشید دوربین 5 مگاپیکسلی جلو گوشی هیوندا H7 همراه خوبی برای شما خواهد بود تا بتوانید در کنار دوستان خود سلفی­هایی با کیفیت ثبت کنید.

باتری قدرتمند

یک گوشی هوشمند زمانی می­تواند تمامی امکانات خود را در اختیار ما بگذارد که شارژ باشد! پس یک باتری خوب و قدرتمند نیاز یک گوشی هوشمند خوب است که البته گوشی Hyundai H7 این نیاز را بر طرف نموده است. این گوشی دوست داشتنی دارای یک باتری قدرتمند 3300 میلی آمپری است که به شما این امکان را می­دهد تا در طول روز شارژ بمانید و از تمامی امکانات گوشی خود استفاده کنید.

سخت ­افزار قوی، نیاز یک گوشی خوب

نصب و اجرای تمامی برنامه­های یک گوشی هوشمند نیازمند سخت­افزارهای قوی و به روز است. اگر شما به دنبال اجرای بدون دغدغه و سریع برنامه­های کاربردی گوشی خود هستید باید از حمایت سخت­افزاری گوشی خود مطمئن باشید. گوشی هیوندا اچ7 دارای پردازشگر بسیار قوی، 2GB RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی است که به شما کمک می­کند تا دیگر نگران فضا برای نصب اپلیکیشن­های مورد علاقه خود و پس از آن اجرای آنها نباشید.

چند ویژگی دیگر که بهتر است بدانید:

شیشه 2.5D منحنی که در صفحه نمایش این گوشی به کار رفته است کمک می­کند تا لمس گوشی هیوندا H7 بهتر انجام گیرد و کارها درست در زمان لمس انگشت شما انجام بپذرید. علاوه بر تمامی نکاتی که در مورد گوشی Hyundai H7 ذکر شد باید به چند ویژگی دیگر آن مانند حس­گر اثر انگشت نیز اشاره شود. حس­گر اثر انگشت در این گوشی البته همانند فناوری کاملا توسعه یافته و امن کمپانی­های بزرگ تلفن نیست اما به شما راحتی و سرعت را عرضه نموده است. شما می­توانید بسیار سریع قفل گوشی خود را باز کنید و به برنامه­های آن دسترسی پیدا نمایید. فناوری ارتباطی 4G نیز یکی از ویژگی­های مهم گوشی هیوندا اچ7 است که به شما این امکان را می­دهد تا همیشه و در همه جا به­روز بمانید. البته این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان را نیز دارد که به شما اجازه می­دهد تا امور کاری و خصوصی خود را تفکیک نمایید.

  • مشخصات کلي : وزن 155 g تعداد سیم کارت 2 سیم کارت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت 4G جنس بدنه فلز پردازنده مرکزی 1.3Ghz Quad-core فرکانس پردازنده 1.3 گیگاهرتز
  • صفحه نمایش : اندازه صفحه نمایش 5.5 اینچ HD IPS LCD وضوح صفحه نمایش نمایشگر فوق شفاف با تکنولوژی on-cell فناوری صفحه نمایش صفحه لمسی منحنی با تکنولوژی 2.5D سایر قابلیت صفحه نمایش مجهز به حسگر اثر انگشت
  • حافظه : حافظه داخلی 16 گیگابایت رم 2 گیگابایت حداکثر ظرفیت کارت حافظه 256 گیگ
  • شبکه های ارتباطی : شبکه ارتباطی 2G,3G,4G LTE از نوع Cat4 با سرعت دانلود 150 مگابیت بر ثانیه و آپلود 50 مگابیت بر ثانیه
  • دوربین : دوربین اصلی 13 مگاپیکسل دوربین جلو 5 مگاپیکسل
  • امکانات نرم افزاری : سیستم عامل اندروید مارشمالو 6.0 پشتیبانی از زبان فارسی دارد ،
  • سایر مشخصات : ضبط صدا دارد باتری ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت محتویات جعبه دفترچه‌ راهنما , شارژر , هندزفری

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

  • زهرا پنج شنبه 30 بهمن 1399 [ 2:41:4 ]

    مدلش زیباس ولی هم پشت گوشی گرم میشه زیادهم قاب گوشی پیدانمیشه

    بابست :

محصولات مشابه در این دسته