Xiaomi Mi A3 128GB

کد محصول : 1818

نام برند : xiaomi


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری شده عدم موجودی 0 تومان
آبی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری شده عدم موجودی 0 تومان
آبی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری برعهده خریدار عدم موجودی 0 تومان
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری برعهده خریدار عدم موجودی 0 تومان
سفید
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت-ریجستری بر عهده خریدار عدم موجودی 0 تومان
سفید
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجسترشده عدم موجودی 0 تومان
مشکی
گارانتی 18 ماهه تسک میران عدم موجودی 0 تومان
سفید
گارانتی 18 ماهه تسک میران عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

شیائومی می ای 3/ xiaomi mi a3


نقد و بررسی  می ای 3 : رابط کاربری "اندروید وان" و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی


شیائومی در تاریخ 17 جولای از یکی دیگر از مدل های خود رونمایی کرده است. شیائومی می ای 3 با پلتفورم اندروید وان در کشور اسپانیا معرفی شده است. همانند نسخه های قبلی خود مثل می ای 2 با رابط کاربری خام اندروید عرضه شده که نرم افزار منظم را برای آن به ارمغان آورده و به لطف برخورداری از آن طی 2 سال به طور منظم به روز رسانی خواهد شد. همان طور که قبلا هم گفته شد اساس طراحی آن با می سی سی 9 ای یکی است. سری می جزء میان رده های پر فروش این شرکت محسوب شده که عملکردی در حد پرچم دار را از خود نشان داده و این یکی از دلایلی است که فروش این نسخه را از سایر مدل های شیائومی بالاتر برده است. شیائومی می سی سی 9 و شیائومی می سی سی 9 ای که حاصل همکاری شیائومی با شرکت Meitu بوده با "شعار دوربین سلفی؛ مخصوص عاشقان سلفی" و برای نسل جوان معرفی و ساخته شده است. به همین دلیل هم آپشن های رنگی متعددی دارد. شیائومی می ای 3 هم دقیقاً همانند mi cc9e است که در ادامه به برخی از مشخصات آن اشاره خواهیم کرد.


طراحی:
از جمله ویژگی های بارز سری ای شیائومی برخورداری از بدنه مقاوم است ای 3 هم از این قاعده مستثنی نبوده و مقاومت بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است چرا که فریم آلومینیومی به همراه محافظ گوریلاگلس 5 در کمتر  میان رده ای یافت می شود. در نتیجه مقاومت بسیار خوبی را هم در برابر ضربه و هم در برابر خط و خش از خود نشان داده است. ابعاد این محصول 8.5  × 71.9 ×153.5میلی متر و وزنی برابر با 173.8 گرم دارد. از نظر آپشن های رنگی هم گفته می شود که این مدل در سه رنگ آبی، سفید، و نوعی خاکستری عرضه شده است. درگاه سیم کارت در سمت راست قرار گرفته و راکرهای تنظیم صدا و دکمه پاور در قسمت سمت چپ واقع شده اند. لبه های پنل عقب آن هم به صورت منحنی طراحی شده بنابراین حس بسیار خوبی داشته و راحت در دست گرفته می شود. ماژول سه گانه دوربین ها هم به صورت عمودی در گوشه سمت چپ واقع شده و فلش در زیر آن جای گرفته است.

صفحه نمایش:
ارتقاء قابل توجه این مدل نسبت به نسخه قبلی خود نمایشگر بوده که هم از نظر طراحی و هم از نظر نوع پنل ارتقاء پیدا کرده است. این بار پنل Super AMOLED را به کار گرفته درحالی که پنل نمایش می ای 2 از نوع IPS LCD است. طراحی آن هم ارتقاء یافته و برای ارائه یک پنل نمایش تمام صفحه و ارائه تجربه بصری فوق العاده از بریدگی قطره ای شکل بهره برده است و تنها دربردارنده دوربین سلفی است. گرچه در لبه پایین، حاشیه اندکی به چشم می خورد اما نسبت به می ای 2 می توان گفت که کاملا بدون حاشیه است. چرا که می ای 2 هم در لبه پایین و هم در لبه بالا حاشیه زیادی دارد. در حالی که می ای 3 یک پنل تمام صفحه را در اختیار کاربران قرار داده بنابراین می توانند حس بی نظیری از مالتی مدیا را تجربه کنند. این نمایشگر 6.01 اینچی بوده و رزولوشن 720×1560 پیکسل و کیفیت تصویر HD+ را ارائه داده است. جای تعجب دارد که نسخه قبل آن رزولوشن بالاتری را به نمایش گذاشته است. اما دور از انصاف است که از ویژگی هایی چون روشنایی بیشتر و ارائه رنگ مشکی بهتر و ارائه رنگ های سرزنده تر و شاداب تر چشم پوشی کنیم. نسبت صفحه نمایش به بدنه  ~80.3% و تراکم پیکسلی ~286 هم از دیگر ویژگی های آن است. 

 

دوربین: 
 

امسال گوشی های هوشمند اکثراً از دوربین های چندگانه استفاده کرده اند. همانند ردمی نوت 7 لنز اصلی آن 48 مگاپیکسلی است که دیافراگم f/1.8 را به کار گرفته است. این لنز از نوع واید بوده و تاثیر به سزایی در کیفیت عکس ها داشته و با استفاده از آن فضای بیشتری را می توان در یک قاب جای داد. یک لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی هم آن را همراهی می کند. اما دوربین سلفی بیشتر خودنمایی کرده و  ارتقاء قابل توجهی داشته و 32 مگاپیکسلی است.  

سخت افزار و نرم افزار:
 

اما سخت افزار مورد استفاده در این مدل یکی از چیپست هایی است که در اوایل سال 2019 معرفی شده و 64 بیتی است و از 8 هسته Kryo 260 تشکیل شده که 2 هسته طلایی با فرکانس 2.0 و 6 هسته نقره ای Kryo 260 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز کار می کنند. Adreno 610 هم پردازنده گرافیکی است که با این سی پی یو جفت شده است. این پردازنده قابلیت های عکاسی بیشتری را برای این میان رده به ارمغان آورده است. مشخص است که شیائومی درmi a3 بیشتر بر عکاسی تاکید داشته تا عملکرد. به این دلیل که در بعضی موارد عملکرد پردازنده Snapdragon 660  از آن بهتر است. همچنین طبق ادعای این شرکت این پردازنده توانسته تا حدودی قابلیت های هوش مصنوعی، عملکرد بازی، دوربین و عملکرد های امنیتی را ارتقاء دهد. در واقع اولین گوشی است که این پردازنده را به خدمت گرفته است. امتیاز آن در بنچمارک آنتوتو تقریبا 143.000 است که امتیاز قابل توجهی در میان رده ها محسوب می شود.

و اما تفاوت اصلی و مهم mi a3 با می سی سی 9 ای استفاده از نسخه نرم افزاری است. می سی سی 9 ای از رابط کاربری MIUI 10 بر پایه نسخه 9.0 (Pie) پلتفورم اندروید بهره برده در حالی که  می ای 3 فاقد این پوسته سفارشی است و از نسخه خام اندروید یا "اندروید وان" بهره برده که عملکردی روان و آراستگی و سادگی را برای آن به همراه داشته است. از طرفی هم به طور منظم تا 2 سال به روز رسانی خواهد شد و سرعت بسیار خوبی در باز کردن برنامه های مختلف دارد.

 

از خصوصیات ارتباطی آن هم می بایست گفت که از پورت مادون قرمز، رادیو FM، رابط Type-C 1.0 و بلوتوث نسخه 5.0 برخوردار بوده اما از قابلیت NFC پشتیبانی نمی کند. بر خلاف می ای 2 این نسخه از جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی کرده در نتیجه برای اتصال به انواع هدفون و هندزفری نیاز به مبدل نخواهید داشت در حالی که حتی برخی از پرچم داران این برند مثل می 9 هم فاقد این قابلیت بوده و برای اتصال به هندزفری های سیمی می بایست از رابط استفاده کرد.

 

باتری:
 

یکی دیگر از مواردی که نسبت به نسخه سال قبل ارتقاء یافته باتری به کار رفته در آن است که ظرفیتی برابر با 4030 میلی آمپر دارد و از شارژ سریع 18 وات نسخه (Quick Charge 3) نیز پشتیبانی می کند. از این رو علاوه بر اینکه طول عمر فوق العاده ای داشته در مقایسه با قبل نیز سریع تر شارژ می شود. زیرا تنها برخی از نسخه های می ای 2 از شارژ سریع پشتیبانی می کردند. به طور کلی و با توجه به موارد بیان شده در بالا شیائومی در می ای 3 سعی کرده که تمرکز بیشتری را بر قابلیت های دوربین و طراحی گذاشته به این دلیل که بیشتر جمعیت جوان را بیشتر مد نظر قرار داده است.

 

  • مشخصات کلي : برند شیائومی GPU (گرافیک) Adreno 610 سیم کارت دو سیم کارت 4G دوربین 48 مگاپیکسل(سه گانه) اندازه 8.5 × 71.9 ×153.5میلی متر وزن 173.8 گرم جنس بدنه بدنه شیشه ای، فریم آلومینیومی حافظه 64/128 گیگابایت حافظه داخلی - 4/128 گیگابایت رم تاریخ معرفی 2019, July سال تولید 2019
  • صفحه نمایش : اندازه 6.01 اینچ نوع صفحه نمایش Super AMOLED لمسی خازنی،16 میلیون رنگ رزولوشن 1560 × 720 پیکسل نسبت صفحه نمایش به بدنه ~80.3% تراکم پیکسل در هر اینچ ~286 چند لمسی
  • حافظه : حافظه RAM 4 گیگابایت حافظه داخلی 64/128 گیگابایت درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی micro SD تا 256 گیگابایت (استفاده از درگاه سیم کارت دوم)
  • شبکه های ارتباطی : تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / LTE-A باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G EDGE GPRS ،وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, BDS رادیو رادیو FM بلوتوث 5.0, A2DP, LE, aptX HD مادون قرمز  USB 2.0, Type-C 1.0 reversible connector
  • دوربین : دوربین اصلی 48 مگاپیکسل (سه گانه) رزولوشن 1560 × 720 پیکسل کیفیت فیلمبرداری قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه , قابلیت فیلمبرداریFull HD با سرعت 30/60/120 فریم بر ثانیه فلش LED دوربین دوم 32 مگاپیکسل امکانات HDR، پانوراما
  • پردازنده : CPU (پردازنده) Octa-core (2x2.0 GHz Kryo 260 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 260 Silver) سازنده چیپست Qualcomm چیپست Qualcomm SDM665 Snapdragon 665 (11 nm) سرعت 2.0 گیگاهرتز تعداد هسته 8 هسته ای
  • صدا : نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones بلندگو جک 3.5 میلیمتری
  • امکانات نرم افزاری : ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM تکنولوژی مرورگر HTML5 جاوا  سایر محافظ گوریلاگلس 5 مجهز به قابلیت شارژسریع 18 واتی (Quick Charge 3) ویرایش عکس و فیلم حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264 پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac
  • سایر مشخصات : .نوع سیستم عامل اندروید نسخه Pie 9.0: Android One..سنسور ها حسگر اثر انگشت( زیرصفحه نمایش) -قطب نما - شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی - ژیروسکوپ.باتری لیتیوم پلیمری 4030 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر).

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته