Xiaomi Redmi S2 64 GB

کد محصول : 1302

نام برند : xiaomi


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
طلایی(پک گلوبال)
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت(تحویل فوری) عدم موجودی 0 تومان
خاکستری(پک گلوبال)
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت(تحویل فوری) عدم موجودی 0 تومان
خاکستری
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت (تحویل 15 روزکاری) عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

 

Xiaomi S2 ترکیبی از طراحی Mi A2 و Redmi Note 5

 


اندکی بعد از معرفی رسمی گوشی میان رده شیائومی می ای 2 که نسخه سال 2018 گوشی شیائومی می ای وان در نظر گرفته می شود و همان طور که شیائومی وعده داده بود در تاریخ 10 می از گوشی شیائومی ردمی 2 اس رونمایی کرد. یکی از اولین ویژگی هایی که در رابطه با این گوشی میان رده شیائومی به چشم می خورد برخورداری از یک صفحه نمایش بلند و دوربین های دوگانه است. طراحی این گوشی حس یک گوشی پرچم دار را منتقل می کند در واقع ترکیبی از طراحی و خصیصه های گوشی xiaomi mi a2  و Redmi Note 5  است.

 

طراحی:
تا آنجا که دیده می شود طراحی شیائومی ردمی اس 2 دقیقا مشابه به طراحی شیائومی می 6 ایکس است. جنس بدنه ردمی اس 2 آلومینیوم بوده در حالی که پنل جلو از جنس شیشه ساخته شده است. این گوشی از یک بدنه بسیار باریک برخوردار بوده که تنها می توان این نوع طراحی را در گوشی شیائومی می ای 2 دید بنابراین کار با یک دست با آن را راحت تر است. در حالی که دوربین دوگانه در این گوشی نیز به صورت عمودی قرار گرفته است و نسبت به پنل عقب کمی حالت برجسته دارد. در واقع شبیه به دوربینی است که در گوشی Redmi Note 5 Pro مورد استفاده قرار گرفته است.شیائومی در این دوربین سعی کرده است که طراحی گوشی آیفون ایکس را به کار ببرد. در پنل جلو هیچ گونه دکمه ای وجود نداشته و سنسور اثر انگشت آن به صورت دایره ای شکل طراحی شده که در وسط پنل عقب قرار گرفته و عملکرد بسیار سریع و دقیقی نیز دارد.

 


شرکت شیائومی برای اولین بار سعی کرده است که از طراحی متفاوتی در بخش گوشی های میان رده خود استفاده کند. بنابراین چیزی که بدنه این گوشی را از سایر گوشی های موجود متمایز می کند استفاده از یک خط دوتایی در لبه های پنل عقب است که از خطوط آنتن دهی شروع شده و در امتداد انحنای لبه های این گوشی امتداد می یابند.

علاوه بر این شیائومی اس 2 از طراحی آنتن U شکل نیزاستفاده کرده است. شرکت شیائومی با ارائه ابعاد 160.7 × 77.3 ×8.1 میلی متر و وزن 170 گرم به همراه یک صفحه نمایش بلند سعی کرده است تا آنجا که امکان دارد خاصیت ارگونومیکی این گوشی را حفظ کند. آپشن های رنگی ارائه شده برای آن نیز شامل رنگ های طلایی، نقره ای و رزگلد است که به همراه فلز آلومینیوم ترکیب بسیار زیبایی را برای این گوشی به ارمغان آورده است.


اما یکی از مزایای این گوشی این است که از جک 3.5 میلی متری هدفون برخوردار بوده  این درحالی است که گوشی شیائومی می ای 2  فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون است این جک به همراه بلستر IR در لبه بالایی قرار گرفته اند.​پورت microUSB 2.0 به همراه اسپیکر و میکروفن اولیه در لبه پایینی این گوشی قرار گرفته اند. همانند بسیاری از گوشی های میان رده در بازار این گوشی نیز فاقد گواهینامه مقاومت در برابر آب و گرد و خاک است. 

 

 

 

 

صفحه نمایش:
S2 نیز همانند بسیاری از گوشی های میان رده موجود از یک صفحه نمایش IPS LCD استفاده کرده است که دارای زوایای منحنی بوده و در این مورد می توان گفت مشابه به صفحه نمایش گوشی های شیائومی ردمی نوت 5 و Mi 6X است و از کناره ها دارای حداقل لبه بوده اما در قسمت بالا و پایین مقداری حاشیه آن بیشتر می شود اما در لبه پایین این صفحه نمایش چیزی دیده نمی شود در حالی که در لبه بالا دوربین سلفی به همراه فلش آن و چندین سنسور جایی داده شده است. اندازه این صفحه نمایش 5.99 اینچ بوده و از نسبت 18: 9 استفاده کرده است. کیفیت این صفحه نمایش نیز HD + با رزولوشن 1440 × 720 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی ~269 را نیز ارائه داده است. 

 

 

دوربین:   
در رابطه با دوربین این گوشی میان رده شیائومی می توان گفت که در پنل جلو یک دوربین 16 مگاپیکسی قرار داشته که از خصیصه های هوش مصنوعی نیز برخوردار بوده و قابلیت های بسیار زیادی در نرم افزار آن گنجانده شده است که متعاقبا در بالا بردن کیفیت تصاویر ثبت شده تاثیر به سزائی دارند. این دوربین با یک فلش ال ای دی همراه شده است. اما دوربین اصلی استفاده شده در این گوشی از لنز های 12+5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. لنز 12 مگاپیسکلی از دیافراگم f/2.2 و اندازه پیکسلی برابر با 1.25μm استفاده کرده و با یک فلش همراه شده است درحالی که لنز 16 مگاپیکسلی جلو دارای اندازه پیکسلی برابر با 2.0 μm است. این دوربین کیفیت فیلمبرداری Full HD را ارائه داده است.

 

 

سخت افزار:
Redmi S2 یک گوشی میان رده در نظر گرفته می شود که از چیپست Snapdragon 625 استفاده کرده است این چیپست جدید نبوده و تاکنون در گوشی های هوشمند میان رده زیادی مورد استفاده قرار گرفته است. پردازنده آن هشت هسته ای  بوده که هشت هسته Cortex-A53 آن با سرعت 2.0 گیگاهرتز در ساعت عمل می کند. همچنین پردازنده گرفیکی مورد استفاده شده در این گوشی نیز Adreno 506 است که عملکرد بسیار خوبی دارد.

 

شیائومی ردمی S2 در دو نسخه عرضه شده است یکی از این نسخه ها با حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 3  و نسخه دوم این گوشی بار رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایت عرضه شده و یکی از تفاوت های دیگر این گوشی با گوشی شیائومی می ای 2 این است که از کارت حافظه جانبی microSD جهت ارتقاء حافظه نیز پشتیبانی می کند.

 

نرم افزار:
این گوشی نیز همانند بسیاری از گوشی هایی که اخیرا معرفی شده اند از خصیصه های  زیادی بر پایه هوش مصنوعی برخوردار است. رابط کاربری به کار رفته در این گوشی MIUI 9.5 بوده و با اندروید اجرا می شود.

 

باتری:
شیائومی ردمی 2 اس از یک باتری 3080 میلی آمپری استفاده کرده است نوع این باتری نیز لیتیوم یونی بوده که نسبت به باتری های لیتیوم یونی از عملکرد بهتری برخوردار است. باتری استفاده شده از نظر اندازه نسبت به باتری استفاده شده در گوشی شیائومی می ای 2 اندکی بزرگتر و از Redmi Note 5 کمی کوچکتر است.  اما متاسفانه این گوشی از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند اما با برخورداری از یک باتری بزرگ این مشکل بزرگی به حساب نمی آید. همان طور که می دانید شرکت شیائومی علاوه بر تولید گوشی های هوشمند در زمینه تولید محصولات دیگری چون پاوربانک ها نیز فعالیت دارد و این محصولات از کیفیت قابل توجه برخوردار هستند از این رو با استفاده از یکی از مدل های پاوربانک شیائومی می توانید در هرجایی که باشید گوشی خود را شارژ کنید.

 

 

 

 

 

  • مشخصات کلي : پردازندهQualcomm MSM8953 Snapdragon 625ابعاد8.1 × 77.3 × 160.7 میلی‌مترجنس بدنه آلومینیوم و پلاستیک سیمکارت دو سیم کارت نانوGPUAdreno 506وزن170 گرمCPU۸ هسته ۲.۰ گیگاهرتزی
  • صفحه نمایش : رزولوشن720 × 1440 پیکسل، 18:9 269ppiنوعIPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگرابط کاربری- miui 9.5اندازه۵.۹۹ اینچ (نسبت اندازه صفحه‌نمایش به بدنه ۷۴.۵ درصد)مولتی تاچ دارد
  • حافظه : درگاه حافظهmicroSD، تا 256 گیگابایت (dedicated slot)حافظه داخلی64 گیگابایت حافظه RAM4 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی : تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / LTE باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G EDGE 19kala GPRS ، USBmicroUSB 2.0InfraredداردرادیوFMوایرلسWi-Fi 802.11 b/g/n، WiFi Direct، hotspotبلوتوث4.2، A2DP، LEGPSA-GPS، GLONASS، BDS
  • دوربین : کیفیت فیلمبرداریفیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه دوربین دوم16 مگاپیکسل رزولوشن۱۲+۵ مگاپیکسل (دوگانه)امکانات ثبت اطلاعات مکانی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، پانوراما، HDR
  • صدا : نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones بلندگو  جک 3.5 میلیمتری 
  • امکانات نرم افزاری : وایرلس Wi-Fi 802.11 b/g/n, WiFi Direct, hotspot GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS ,BDS رادیو رادیو FM بلوتوث 4.2, A2DP, LE مادون قرمز 19kala USB microUSB 2.0
  • سایر مشخصات : ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM تکنولوژی مرورگر HTML5 جاوا ندارد  سایر حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه-پشتیبانی از فرمت های تصویری MP4/H.265- پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/eAAC+/FLAC - ویرایش عکس و فیلم- قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف باتری باتری باتری لیتیوم پلیمری 3080 میلی آمپری (غیر قابل تعویض توسط کاربر)

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته