قوانین و مقررات

بابست ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد.مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و بابست تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

همچنین بابست ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

بابست ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، بابست می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند.

بابست همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی بابست و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.

در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه های بابست ندارید٬ می توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.

بابست برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

شرایط عودت کالا در طی گارانتی 7 روز بازگشت


شرایط بازگشت کالاهای دیجیتال و الکترونیک (فاقد گارانتی شرکتی)


یکی از مهمترین شرایط بازگشت کالا این است که وجود هر گونه مغایرت در مشخصات فنی محصول دریافتی می بایست نهایت ظرف کمتر از 24 ساعت پس از دریافت کالا به اطلاع پشتیبانی بابست رسانیده شود.
لطفا دقت بفرمایید تصاویر موجود در سایت بابست ، ممکن است تصویر واقعی محصول ارسالی نبوده و تفاوت های از نظر ظاهر با محصول ارسالی برای شما داشته باشد. شایان ذکر است تصاویر محصولات موجود در سایت به منظور ذهنیت سازی نسبی خریداران عزیز در جهت تسهیل خرید صورت گرفته و عودت یک محصول با استناد به تصویر موجود محصول در سایت، قابل پیگیری نمی باشد. همچنین گارانتی 7 روز بازگشت برای کالاهای بدون گارانتی شرکتی بوده و خدمات کالاهای گارانتی دار، تماما به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.
اطلاع رسانی خریدار می تواند به کمک یکی از سه شکل زیر انجام شود. :

ارسال ایمیل به آدرس info@babest.ir
تماس در طی ساعات 10-14 و 18-21 هر روز کاری با شماره پشتیبانی (32337062-071 / 09011067878)  و ثبت مشکل در سیستم
مراجعه حضوری به آدرس دفتر پشتیبانی بابست واقع در شیراز ، خیابان داریوش پاساژ تجاری شهر فاز 2 ،طبقه اول پلاک 29 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود !

انصراف از خرید توسط مشتری میبایست هر چه سریعتر به پشتیبانی اطلاع رسانی شده ، تا از ارسال کالا جلوگیری شود و در صورتیکه اطلاع رسانی بعد از ارسال کالا انجام شده باشد، کلیه هزینه های پستی(ارسال+برگشت+بسته بندی) از مشتری اخذ شده و البته در حال حاضر به دلیل نواسانات شدید نرخ ارز، بهای کالای مذکور بنا به قیمت روز توسط سایمان دیجیتال محاسبه شده و مابقی وجه سفارش به حساب خریدار برگشت داده خواهد شد.
حداکثر زمان انصراف از خرید 1 روز پس از دریافت کالا می باشد که مبنای زمان دریافت کالا نیز زمان اعلامی شرکت پست(سایت پست) بوده و دراین حالت شرایط بازگرداندن کالای مربوطه در صورتیست که:
کالا تماما در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و هیچگونه استفاده ای از آن نشده باشد.

توجه : هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.