Huawei P Smart

کد محصول : 1149

نام برند : Huawei


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 18 ماهه مایکروتل عدم موجودی 0 تومان
طلایی
گارانتی 18 ماهه مایکروتل عدم موجودی 0 تومان
آبی
گارانتی ماکروتل عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

طراحی

هواوی P Smart در نگاه اول، طراحی و ساخت آشنایی دارد و همان زیبایی و کیفیت بالای همیشگی را با استفاده از فلز در بدنه دستگاه، به کاربر ارایه می‌دهد. با در دست گرفتن این گوشی به سرعت متوجه ضخامت کم آن می‌شوید که در کنار وزن سبکش، به یکی از خوش دست‌ترین تلفن‌های هوشمند در بازار تبدیل شده است. بخش دیگری که در خوش دستی این گوشی تاثیر مثبت زیادی گذاشته، حاشیه‌های کم دور تا دور نمایشگر است. هواوی با دقت و ظرافت تمام، توانسته یک نمایشگر 5.65 اینچی را درون P Smart قرار دهد و بدین ترتیب با بهره‌گیری از کم‌ترین حاشیه‌ها در این بخش، شاهد ابعاد 150.1 در 72.1 در 7.5 میلی‌متر برای این میان رده هستیم. 

 

شاید با در نظر گرفتن این که P Smart یک نمایشگر 5.65 اینچی دارد، فکر کنید که استفاده از گوشی با یک دست برای کاربر مشکل ساز باشد؛ اما به لطف استفاده از نسبت تصویری 18:9 و طراحی خاص گوشی، اصلا چنین چیزی نیست.

در بخش رو به رویی گوشی، نمایشگر را می‌بینیم که تقریبا همه فضای این قسمت از دستگاه را با یک پوشش شیشه‌ای 2.5D پوشانده است. قرار گیری شیشه 2.5D در تلفن‌های همراه با ایجاد عمق در نمایشگر، بر زیبایی این بخش از دستگاه‌ها اثر گذاشته و جلوه بهتری را نسبت به مدل‌های فاقد این ویژگی، ایجاد می‌کند. نام برند هواوی، اسپیکر گوشی، دوربین سلفی و چراغ اعلان مواردی هستند که در این قسمت از هندست، جا خوش کرده‌اند.

بدنه فلزی P Smart یکی از نقاط قوت این گوشی در بخش طراحی به حساب می‌آید و احساس لوکس و گران قیمت بودن را به کاربر القا می‌کند. بر خلاف گوشی‌هایی که از شیشه برای جنس بدنه استفاده می‌کنند، خبری از به جا ماندن اثر انگشت و یا حتی شکنندگی در P Smart نیست و کیفیت ساخت بالا، اطمینان شما را در این زمینه به اندازه کافی بالا می‌برد.

 

طراحی بدنه در این گوشی به صورت یکپارچه انجام شده و با یک انحنای کوچک، از پشت دستگاه به بخش جلویی کشیده شده است. بدین ترتیب با نگاه کردن به لبه‌های گوشی، هیچ فریم اضافی دیده نمی‌شود و همین موضوع بر زیبایی این قسمت از P Smart افزوده است.

 

بر روی این بدنه فلزی و درست بالای خط آنتن که به صورت یک فریم فلزی متفاوت طراحی شده، دو لنز دوربین در کنار هم به همراه یک فلاش LED دیده می‌شوند. این دو لنز به صورت افقی، با فاصله نزدیک به هم و با کم‌ترین میزان بیرون زدگی از قاب، طراحی شده‌اند.

کمی پایین‌تر که برویم، حسگر اثر انگشت را می‌بینیم که به صورت دایره‌ای در نیمه بالایی دستگاه قرار گرفته است. این که شما با کدام محل قرار گیری سنسور در تلفن هوشمند راحت هستید، یک موضوع سلیقه‌ای است؛ اما در P Smart، دسترسی به این اسکنر توسط انگشت اشاره به راحتی انجام می‌پذیرد و مشکلی با آن نخواهید داشت.

 

لوگوی هواوی در کنار یکی از خط‌های آنتن، تنها چیزی است که در این قسمت از گوشی به چشم می‌آید.

تمامی دکمه‌ها در لبه سمت راست قرار دارند و از این بخش می‌توانید به کنترل صدا و پاور دسترسی داشته باشید. پورت micro USB، اسپیکر، میکروفون و جک 3.5 میلی‌متری صوتی همه در لبه پایینی گوشی مشاهده می‌شوند. علاوه بر این‌ها جایگاه قرار گیری سیمکارت و میکروفون دوم به ترتیب در لبه های چپ و بالایی هواوی P Smat یافت می‌شوند.

 

مطمئنا هواوی P Smart از نظر ساخت، یک سر و گردن بالاتر از رقبای موجود در بازار  قرار دارد و با زبان طراحی خاص، بدنه‌ای با کیفیت و حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر، می‌تواند بسیاری از کاربران را در همان نگاه اول، مجذوب خودش کند. همچنین درون جعبه این محصول، یک قاب محافظتی برای بخش پشتی دستگاه وجود داشته که علاوه بر زیبایی، از گوشی محافظت می‌کند.

 

صفحه نمایش

هواوی اواخر سال 2017 با معرفی جدیدترین پرچمدار میت، برای اولین بار از نمایشگر با نسبت تصویری 18:9 استفاده کرد و نتیجه آن موفقیت آمیز بود. در P Smart هم با وجود اینکه اصلا انتظارش را نداشتیم، از نمایشگر FullView با نسبت تصویری 18:9 استفاده شده است. بهره‌گیری از این نسبت در نمایشگر باعث می‌گردد تا به فضای بیشتری از رابط کاربری در حین کار دسترسی داشته باشید و از بیشترین فضای موجود بر روی گوشی خود بهره ببرید.

 

این نمایشگر 5.65 اینچی، از پنل IPS LCD استفاده و از رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی‌ می‌کند. رزولوشن فول اچ دی پلاس در واقع دارای تعداد پیکسل بیشتری نسبت فول اچ دی معمولی بوده که البته دلیل آن نسبت تصویری 18:9 است. با توجه به اندازه و رزولوشن این صفحه نمایش، چگالی پیکسلی 427ppi ایجاد شده که در نوع خودش بسیار خوب تلقی می‌گردد.

 

اما کیفیت صفحه نمایش هواوی P Smart در واقعیت بسیار عالی است و به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است. رنگ‌ها با دقتی عالی، با شارپنس و کنتراستی بالا نمایش داده می‌شوند و نکته منفی در باره آن وجود ندارد.

عملکرد نمایشگر با تغییر زاویه دید هم در حد ایده‌آل بوده و کم‌ترین تغییرات را در نمایش رنگ و نور صفحه شاهد هستیم.

از طرفی با توجه به حاشیه‌های کم در نمایشگر و جای گیری آن به شکل هنرمندانه‌ای درون قاب دستگاه، نسبت صفحه نمایش به بدنه در هواوی P Smart به عدد 76.1 درصد رسیده که در مقایسه با رقبا در حد مطلوب است.

با توجه به این نکات مثبت موجود در نمایشگر P Smart، به راحتی می‌توان متوجه شد که هواوی تمامی تلاشش را به کار گرفته تا این صفحه نمایش را به یکی بزرگ‌ترین نقاط قوت این میان رده (شما بخوانید بالا رده!) تبدیل کند.

اما صفحه نمایش در هواوی P Smart تنها به موارد گفته شده در بالا ختم نمی‌شود. مگر می‌شود صحبت از هواوی باشد و ویژگی‌های نرم افزاری برای شخصی سازی بیشتر را در گوشی نداشته باشیم؟!

در منوی تنظیمات بخش نمایشگر، با وارد شدن به Color tempreture، می‌توانید دمای رنگ‌های به نمایش گذاشته را به صورت دلخواه تغییر دهید. برای مثال اگر بخواهید تن رنگ‌ها خنک‌تر باشد، تنها کافی است به صورت دستی از این بخش رنگ آبی و یا دیگر رنگ دلخواه خودتان را انتخاب کنید.

تغییر رزولوشن قابلیتی است که تعداد کمی از تلفن‌های هوشمند آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. هواوی P Smart در منوی تنظیمات نمایشگر این امکان را قرار داده تا از  میان دو رزولوشن فول اچ دی پلاس و یا اچ دی پلاس، یکی را با توجه به نیازتان برگزینید. همان طور که می‌دانید با کاهش دادن رزولوشن، مصرف انرژی دستگاه کم‌تر شده و به شارژدهی بالاتری دست خواهید یافت؛ بنابراین شما قادر هستید تا در مواقع ضروری با ایجاد این تغییرات، انرژی بیشتری ذخیره کنید. در این بخش قابلیت انتخاب خودکار رزولوشن هم موجود بوده که با فعال سازی آن، دستگاه به صورت اتوماتیک و با توجه به شرایط، افزایش و یا کاهش رزولوشن را اعمال می‌کند.

همان طور که می‌دانید در نسبت تصویری 18:9، اینترفیس برخی از اپلیکیشن‌ها به صورت کامل نشان داده نمی‌شود و حاشیه سیاه رنگی در دو بخش بالا و پایینی صفحه قرار می‌گیرد. در P Smart شما می‌توانید اپلیکیشن‌هایی را که به این صورت مشکل دارند، انتخاب کنید و آن‌ها را به حالت تمام صفحه در بیاورید.

با استفاده از محافظ صفحه‌ای که هواوی درون جعبه P Smart گذاشته، دیگر نیاز به خرید گلس و برچسب‌های محافظتی برای صفحه نبوده و می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای از آن برای گوشی خود استفاده کنید.

دوربین

به یکی دیگر اصلی‌ترین نقاط قوت P Smart می‌رسیم. جایی که هواوی با قرار دادن دوربین دوگانه بر روی این گوشی، می‌خواهد نام تازه‌ای به میان‌ رده‌ها بدهد.

هواوی همیشه در بخش دوربین یکی از نوآورترین کمپانی‌های موجود در بازار بوده و سعی داشته بدون در نظر گرفتن برچسب قیمتی محصولاتش، از بهترین مشخصات در این بخش استفاده کند و بر همین مبنی هم شاهد دوربین دوگانه قدرتمند بر روی هواوی P Smart هستیم.

رزولوشن لنز اصلی این دوربین، 13 مگاپیکسل بوده که با کمک لنز دوم 2 مگاپیکسلی، قادر به ثبت تصاویر باکیفیتی است. عکاسی پرتره یکی از قابلیت‌های جذاب موجود در P Smart بوده که توسط لنز اصلی و لنز دوم صورت می‌گیرد. عکاسی پرتره توسط این دو لنز به صورت حرفه‌ای و کاملا طبیعی با ایجاد افکت بوکه یا همان تار شدگی پس زمینه تصویر انجام می‌پذیرد. لنز دوم در هواوی P Smart که به صورت تکی عملکرد خاصی نداشته و تنها با سنسور اصلی کار می‌کند، مسئولیت اندازه گیری عمق را بر عهده دارد.

کاربرد دیگر لنز دوم در این گوشی برای استفاده از قابلیتی با نام Wide Aperture یا دیافراگم عریض بوده که توسط آن قادر به عکاسی در حالتی هستید که پس از ثبت تصویر امکان تغییر فوکوس به صورت دستی برای‌تان وجود داشته باشد. توسط این ویژگی با جدا سازی سوژه از پس زمینه شما می‌توانید از افکت‌های رنگی برای بخش خاصی از تصویر ثبت شده خود استفاده کنید و تغییرات ایجاد شده را به صورت جداگانه ذخیره نمایید.

با قرار گیری فلاش LED در کنار این دو لنز، عکاسی در هنگام شب و در شرایط نوری نا مناسب برای کاربر راحت‌تر خواهد بود.

دوربین سلفی قرار گرفته بر روی هواوی P Smart، با رزولوشن 8 مگاپیکسلی‌اش توانایی ثبت تصاویری با جزییات بالا و بدون نویز را دارد. قابلیت عکاسی پرتره برای دوربین سلفی هم موجود بوده و P Smart قادر است به صورت نرم افزاری همان افکت بوکه را در کنار فیلترهای زیبایی ایجاد کند.

در رابط کاربری دوربین این گوشی، همه تنظیماتی را که هر کاربر برای عکاسی با تلفن هوشمند به صورت حرفه‌ای نیاز دارد، می‌بینیم. مودهای مختلف عکاسی با سوایپ به راست در دسترس قرار می‌گیرند و از این بخش مواردی چون عکاسی Pro، فیلمبرداری، فیلمبرداری Pro، عکاسی HDR، پانوراما، عکاسی رد نور، تایم لپس، فیلترهای رنگی، واتر مارک و More برای دانلود مودهای بیشتر، در دسترس هستند.

قابلیت عکاسی Pro که بیشتر آن را در گوشی‌های پرچمدار می‌بینیم، در هواوی P Smart موجود بوده و دست شما را برای ایجاد تغییرات در ایزو، سرعت شاتر، میزان روشنایی، فوکوس دستی، نحوه جذب نور و بالانس رنگ سفید، باز می‌گذارد.

فیلمبرداری در P Smart با رزولوشن فول اچ دی و نرخ 30 فریم بر ثانیه انجام می‌شود و خبری از رزولوشن 4K در آن نیست. در بخش‌ مود‌ها، گزینه‌ای با عنوان Pro Video موجود بوده که توسط آن، فیلمبرداری به صورت حرفه‌ای با قابلیت ایجاد تغییرات در برخی فاکتورها صورت می‌گیرد.

صدا و اسپیکر
وقتی صحبت از میان رده می‌شود، انتظار آن چنان زیادی از بخش صوتی محصول نباید داشت و کمپانی‌های سازنده معمولا با توجه به رده قیمتی دستگاه، تمرکز زیادی را بر روی این فاکتور قرار نمی‌دهند. اما در هواوی P Smart با شرایط متفاوتی رو به رو هستیم. هواوی برای خروجی صدای این محصول از الگوریتم نرم‌افزاری اخصاصی خودش با نام Histen استفاده کرده که نتیجه آن، یک تجربه صوتی عالی برای کاربر خواهد بود. توسط Histen کاربر می‌تواند بهترین تنظیمات مربوط به هدفونش را انتخاب کند تا به بهترین صدای مخصوص آن دست یابد. علاوه بر این‌، بخش خاصی با عنوان 3D Sound در این گوشی موجود بوده که با متصل کردن هدفون، فعال می‌گردد. با روشن کردن 3D Sound، صدای خواننده و سازها در موزیک، از هم تفکیک شده و بدین ترتیب یک تجربه صوتی عالی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

3D Sound در واقع حالتی را ایجاد می‌کند که حین گوش دادن به موزیک احساس می‌کنید خواننده با فاصله بسیار نزدیک به شما در حال اجرای زنده بوده و این حس بسیار لذت بخش خواهد بود.

خوشبختانه با پشتیبانی این گوشی از جک صوتی 3.5 میلی‌متری، به راحتی می‌توانید از هر نوع هدفون استانداردی برای گوش دادن به موزیک استفاده کنید. در داخل جعبه محصول هم یک هدفون ساخته شده توسط هواوی برای کاربر موجود است.

اسپیکر موجود در هواوی P Smart از نوع مونو بوده که از کیفیت و حجم صدای خوبی برخوردار است. این اسپیکر در لبه پایینی دستگاه قرار دارد.

امنیت
هواوی برای تامین امنیت P Smart، از سنسور اثر انگشت استفاده کرده و آن را بر روی قاب پشتی دستگاه قرار داده است. سرعت و عملکرد این سنسور بسیار عالی بوده و در حالت همیشه فعال و بدون فشردن کلید خاصی، قادر به باز کردن قفل گوشی است. علاوه بر این‌ها با توجه به ابعاد دستگاه و همچنین قرار گیری حسگر اثر انگشت در بخش پشتی آن، استفاده از آن توسط انگشت اشاره به آسانی صورت می‌گیرد.

نکته جالب توجه اینجا است که عملکرد این سنسور تنها به باز کردن قفل گوشی منتهی نشده و هواوی نهایت استفاده را از آن داشته است. کاربر می‌تواند با استفاده از این سنسور تماس‌ها را پاسخ دهد، آلارم را قطع کند، به نوار اعلانات دسترسی داشته باشد و یا در گالری با سوایپ بر روی آن، به تصاویر قبلی و بعدی دسترسی پیدا کند.

قفل کردن اپ‌ها توسط حسگر اثر انگشت قابلیت کاربردی دیگری است که می‌توانید توسط هواوی P Smart از آن استفاده کنید. با استفاده از این ویژگی اپ‌های خاصی که خودتان انتخاب می‌کنید، قفل می‌شوند و دیگر قابل اجرا نخواهند بود. در این حالت برای اجرای این دسته از اپ‌ها باید از سنسور اثر انگشت کمک بگیرید.

باتری
شاید یکی از فاکتورهای اصلی کاربرانی که به دنبال خرید یک میان‌رده می‌روند، قدرت بالای باتری باشد. در هواوی P Smart یک باتری از نوع لیتیوم پلیمر قرار گرفته که دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر است. ظرفیت باتری با توجه به اندازه نمایشگر، پردازنده و دیگر فاکتورها، مناسب بوده و با یک شارژ کامل، می‌تواند برای مدت یک روز شما را از شارژر دور نگه‌ دارد.

 

 

 

 

  •  مشخصات فنی
    • پردازنده
      HiSilicon Kirin 659
    • ابعاد
      7.5 × 72.1 × 150.1 میلی‌متر
    • جنس بدنه
      شیشه
    • سیمکارت
      دو سیم کارت نانو هایبرید
    • GPU
      Mali-T830 MP2
    • وزن
      165 گرم
    • CPU
      ۸ هسته‌ای (۴ هسته ۲.۳۶ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۷ گیگاهرتزی)
    • رزولوشن
      1080 × 2160 پیکسل، 427ppi
    • نوع
      IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
    • رابط کاربری
      - emui 8.0
    • اندازه
      ۵.۶۵ اینچ
    • مولتی تاچ
      دارد
    • نوع
      اندروید ۸.۰ اوریو
    • درگاه حافظه
      microSD، تا 256 گیگابایت (uses SIM 2 slot)
    • حافظه داخلی
      ۳۲/۶۴ گیگابایت
    • حافظه RAM
      ۳/۴ گیگابایت
    • کیفیت فیلمبرداری
      فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه
    • دوربین دوم
      8 مگاپیکسل
    • رزولوشن
      ۱۳+۲ مگاپیکسل (دوگانه)
    • امکانات
      ثبت اطلاعات مکانی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، HDR، پانوراما، فوکوس خودکار
    • USB
      دارد
    • بلوتوث
      4.2، A2DP، LE
    • وایرلس
      Wi-Fi 802.11 b/g/n، WiFi Direct، hotspot
    • رادیو
      ندارد
    • GPS
      A-GPS، GLONASS، BDS
    • باتری
      لیتیوم پلیمری ۳،۰۰ میلی‌آمپر (غیر قابل تعویض توسط کاربر)
    • جاوا
      ندارد
    • ارسال پیام
      SMS (threaded view)، MMS، Email، Push Email
    • سایر
      - شارژسریع 
      - پشتیبانی از فرمت های تصویری mp4/h.264 
      - پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+ 
      - photo/video editor 
      - document editor
    • حسگر
      اثر انگشت، شتاب سنج، حسگر مجاورتی، قطب نما
    • تکنولوژی مرورگر
      HTML5
    • جک 3.5 میلیمتری
      - Active noise cancellation with dedicated mic
    • بلندگو
      دارد
    • انواع زنگ
      Vibration; MP3، WAV ringtones
    • GPRS
      دارد
    • 2G bands
      gsm 850 / 900 / 1800 / 1900 - sim 1 & sim 2
    • تکنولوژی
      GSM / HSPA / LTE
    • سرعت
      HSPA، LTE
    • 3G bands
      HSDPA
    • EDGE
      دارد
    • 4G bands
      LTE
    • تاریخ معرفی
      آذر ۱۳۹۶

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته