گوشی موبایل بلو مدل Tank Xtream دو سیم کارت

کد محصول : 1008

نام برند : blu


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی شرکتی عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

بلو پروداتكس، يك شركت آمريكايي مستقر در ايالت فلوريدا است. ايده اصلي اين شركت توليد گوشي­هاي مقرون به صرفه، جذاب و نوآورانه با تمركز بر نيازهاي فردي روزمره است. اين شركت از سال 1995 در صنعت تلفن همراه بوده و در سال 2010 مصمم شد تا برند BLU را روانه بازار نمايد. بازار اوليه اين برند سرتاسر كشور آمريكا، منطقه كارائيب و آمريكاي لاتين بوده است، ولي با ورود به بازار كشور هنگ­‌كنگ تبديل به يك نام تجاري شناخته شده جهاني گرديد. بلو پروداتكس با تأكيد بر آنچه كه امروزه كاربران تلفن همراه به آن نياز دارند، همواره مدل‌­هاي جديدي را طراحي و توليد نموده است.
گوشي Tank Xtreme داراي صفحه نمايش 2.4 اينچي، دوربين VGA مجهز به فلاش LED، قابليت پخش فرمت صوتي MP3 و ويدئويي MP4، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار مطابق با استاندارد IP65، باتري با ظرفيت 1650 ميلي‌­آمپر با امكان 16 ساعت مكالمه و 30 روز حالت آماده به كار، ضد ضربه با پوشش لاستيكي مستحكم است.
دوربين VGA گوشي Tank Xtreme مجهز به فلش LED بوده و شما را قادر مي­‌سازد تا تمام لحظات به يادماندني خود را ثبت و ضبط نماييد. به لطف تكنولوژي بلوتوث، شما قادر خواهيد بود آنها را با دوستان و خانواده خود به اشتراك بگذاريد. پخش فرمت هاي صوتي و تصويري MP3 / MP4 همراه با راديوي FM لحظات سرگرم‌كننده‌اي را براي شما مهيا خواهد كرد.
گوشي Tank Xtreme مقاوم در برابر آب و گرد و غبار بوده و داراي تأييديه استاندارد IP65 است. علاوه بر اين، جهت تقويت و استحكام بيشتر و همچنين جذب ضربات، توسط پوشش لاستيكي محافظت مي­‌شود. با ماندگاري در ذهن، هيچ چيز براي Tank Xtreme دشوار نيست.
با بند مخصوصي كه BLU براي گوشي Tank Xtreme طراحي كرده و به آساني قابل نصب است، در هر زمان و در هر شرايطي با امنيت بيشتري گوشي خود را حمل نماييد. اين گوشي براي هر نوع شرايط اضطراري و غيرقابل پيش‌­بيني آماده شده است، قدرت مورد نياز آن با باتري 1650 ميلي‌­آمپر ساعت تأمين شده تا اطمينان حاصل شود كه تلفن هميشه شارژ دارد و آماده استفاده است. با طراحي قوي و با دوام، گوشي Tank Xtreme هميشه قابل اعتماد است تا هر طوفاني را تحت تأثير قرار دهد. در هر وضعيت اضطراري آرامش ذهني داشته باشيد كه اين گوشي هيچ زمان شما را نا اميد نخواهد كرد.
قابليت دو سيم كارت بودن گوشي Tank Xtreme، مزاياي متعددي را در برابر يك سيم كارت به شما ارائه مي‌­دهد. با داشتن دو اسلات سيم كارت در دستگاه تلفن همراهتان، لازم نيست كه نگران مواردي همچون تعويض سيم كارت از يك گوشي به ديگري، همراه داشتن دو گوشي و دردسرهاي شارژ كردن آنها باشيد. همچنين شما مي­‌توانيد با داشتن دو سيم كارت هم‌زمان از شركت‌­هاي خدمات­‌دهنده مخابراتي مختلف، نرخ‌­هاي بهتر، پوشش آنتن‌­دهي بيشتر و صورتحساب‌­هاي جداگانه‌­اي را داشته باشيد. شما همچنين مي­‌توانيد تماس­‌هاي تلفني شخصي خود را از تماس­‌هاي كاري‌تان جدا كنيد. براي مسافران بين‌­المللي، قابليت دو سيم كارت مي‌­تواند هزينه‌­هاي رومينگ را با داشتن يك سيم كارت داخلي و يك سيم كارت بين‌­المللي حذف كند.

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

  • Mmd پنج شنبه 21 تیر 1397 [ 9:41:31 ]

    سلام وقت بخیر، این گوشی زبان فارسی هم دارد ؟؟

    بابست :

    سلام

    بله

محصولات مشابه در این دسته