این روزها کمتر کسی از اینستاگرام با عنوان اپلیکیشنی برای به اشتراک گذاری تصاویر وعده های غذایی خوش آب و رنگ قبل از خوردن آنها یاد می کند. در حال حاضر بیشتر کاربران از کپی کاری های این اپلیکیشن از ویژگی های اپلیکیشن اسنپ چت از جمله امکان درج استوری انتقاد می کنند. حال مالک اینستاگرام یعنی فیس بوک در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Nametags است. متاسفانه این ویژگی هم کپی برداری از قابلیت Snapcode اسنپ چت است که کاربران این اپلیکیشن از ژانویه 2015 در حال استفاده از آن هستند. کاربران اینستاگرام با به کارگیری ویژگی Nametags، امکان ایجاد یک برچسب با استفاده از الگویی از اموجی ها را خواهند داشت. البته برای ساخت برچسب می توان از تصاویر سلفی مبتنی بر واقعیت افزوده (AR) بهره گرفت یا از یک صفحه ساده و انتخاب رنگ های متنوع استفاده نمود.